waar is de familie.nu? - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Anke Wittenberg - WaarBenJij.nu waar is de familie.nu? - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Anke Wittenberg - WaarBenJij.nu

waar is de familie.nu?

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anke

05 Januari 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hier even een kort berichtje vanuit Kuala Lumpur, Maleisië (zie ook het landkaartje). Na een lange vlucht zijn mijn ouders en ik goed gearriveerd.

Kuala Lumpur is een heel mooie stad, met heel duidelijke invloeden van zowel de moderne Westerse stijl als de authentieke Oosterse stijl. Dit zie je terug in alles om je heen, gebouwen, auto's, kleding enz.

We zijn nu 1 dag hier en ik weet ook meteen dat ik het fotografeer-gen van mijn vader heb! We hebben al frietjes gegeten, die hebben ze ook, maar we willen ook de locale gerechten proberen daarvoor zijn we tenslotte hier!

Binnenkort volgt er meer, met natuurlijk ook de eerste foto's!

Groetjes,

Gerard, Pea en Anke

  • 05 Januari 2007 - 17:04

    Annelie:

    Gezellig met zijn drietjes. geniet er lekker van. Groetjes annelie

  • 05 Januari 2007 - 17:30

    Nol & Angelique.:

    Fijn om wat van jullie te horen, en heel prettig dat jullie al friet hebben gegeten, zeker voor Gerard, hij zou zo maar afkick verschijnselen kunnen krijgen.Heel veel plezier en tot mails.

  • 05 Januari 2007 - 18:33

    Fam Van Erp:

    Rechtstreeks van Derke's verjaardag. Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Wij houden het bij hollandse pot. Veel plezier.

  • 05 Januari 2007 - 19:03

    Fam. VdGoor:

    Heel veel plezier met jullie gezamenlijke bijzondere vakantie

  • 05 Januari 2007 - 21:02

    Gijs En Annelies Vos:

    Heel veel plezier daar downunder. Groetjes!

  • 08 Januari 2007 - 18:46

    Wilke:

    Aloha,

    Ben blij dat jullie goed zijn aangekomen. Lijkt me echt supermooi daar. Geniet ervan en maak maar mooie foto´s, maar dat zal wel goed komen denk ik. Hier gaat alles zijn gangetje, woensdag mogen mijn hechtingen eruit, dus dat scheelt weer. Have fun en tot mails.

    Veel liefs Wilke

  • 08 Januari 2007 - 18:51

    Jos Jos En Olivier:

    Ha die familie,

    Fijn te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. De Abraham zal goed in de benen zitten!!! Komt de jetlag er nog bij, maar die frietjes maken weer heel veel goed. Voel je je wel al gelijk thuis! Veel plezier daar en tot horens, J J en O

  • 09 Januari 2007 - 10:06

    Attie En Joke. :

    Fijn dat alles goed gaat, wij blijven jullie volgen. Nog bedankt voor het geweldige feest, tot over een paar weken. Groetjes

  • 09 Januari 2007 - 14:55

    Robert Borghs:

    Veel plezier! Hoop dat de lokale gerechten Gerard goed zullen bekomen.

  • 11 Januari 2007 - 15:13

    Opa Huub:

    Ik zet er een andere keer iets op groetjes
    Opa

  • 12 Januari 2007 - 20:03

    Renneke:

    Hola Toni, Pea en Gerard.
    Blij dat de vliegreis erop zit? Heel veel fun in maleisie. Ik mail je soon wel Toni, met verhalen omtrent een wederom aparte P...het leven blijft enerverend.
    Much love Renneke

  • 13 Januari 2007 - 12:40

    Ravi En Randy:

    hoi allemaal

    wij hebben het hier samen heel gezellig en alles is ok,een hele fijne vakantie en tot ziens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Mijn eerste reis

Studeren in Australie!

Recente Reisverslagen:

16 Juni 2009

Hollywood en Indianen

13 Mei 2009

Aloha from Hawaii

07 Mei 2009

2008

23 Januari 2008

22 mooie jaren...

26 Oktober 2007

Laatste loodjes...
Anke

In Juli 2006 ben ik naar Australie gegaan om daar mijn Master te gaan doen. Na 18 maanden in Australie vond ik het eigenlijk nog steeds veel te leuk dus besloot ik om nog langer te blijven. Ik ben verhuist van de campus en ben gaan werken. Ook dat beviel heel goed, maar ik wilde ook wel weer heel graag gaan reizen dus in April 2009 ben ik aan mijn wereldreis begonnen vanuit Perth. Het is de bedoeling om over 6 maanden weer in Perth te zijn, maar ik zie wel hoe de dingen lopen! 2009 Wereldreis Perth - Hawaii - LA - New Orleans - Miami - Aruba - Mexico - Santiago de Chili - Buenos Aires - Sao Paulo - Rio de Janero - Dusseldorf - Singapore - KL - Thailand - Perth

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 66991

Voorgaande reizen:

01 Juli 2006 - 02 Juni 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: